Helgen ;D

I fredags hade vi tjej kväääll ;D jag malin sabina och sofia :D det var jätte roligt , vi förfesta hemma hos Malin och ölspelet var ett självklart val haha jag blevriktigt på lyran hihi , sen blev vi lite lata och ringde en taxi från herrhagen haha , kan det bli värre ? men det var gött, kosta bara en tjuga var så :D hihi var rööj ... denna taxichaufför var i allafall inte galen , bara normalt trevlig haha ! Sen blev de arena , vi dansade heeela tiden :D det var roligt faktiskt, köpte lite öl och coder och njöt at våra fyllor haha :) har klippt mig nu och färgat håter lite rött :D är jätte nöjd ! Var en skit rolig kväll , tack alla brudar som gjorde kvällen kul !

Lördag mådde jag väl som väntat seg och ont i magen fy fan, men erik fick mig till Bergvik för lite shoppande ändå, jag hittade en jätte fin tröja ochhärliga mjukis byxor ! billigt va det också :D en skulle vi hem till stefan o sabina och spela lite spel haha trodde vi ja , erik och stefan började dricka, sen var simon tommy och johanna med, sen kom lilla kusinen Elin hehe och Anna och gjorde oss sällskap , det var trevligt, förutom att jag och Sabina var de nyktra tråkiga tanterna när tommy och johanna hade åkt drack alla andra utom vi, hehe , de blev riktigt runda om fötterna , men det var kul att se på också.. :D sen lilla sabina så tog du en öl sen blev dt bara jag kvar haha ;D;D Jag var ju chaufför så jag åkte med erik och stefan till max sen blev det en riktigt snabb hemfärd , var jääättte  trött ! 


Det präglar mig mer än vad jag trodde..... kan du ta bort det ?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0