Veckan

Nu har en till skolvecka sprungit förbi ;D hehe sitter hemma nu och försöker skriva mitt drama arbete men jag fastnar hela tiden... har kommit en liiiten bit på vägen i allafall men jag har mycket kvar, haha jag och Linnea trodde att det skulle vara inlämnat nu men icke vi har en hel vecka till på oss haha , fina fisken det med vi puchar varandra till att komma någon vart , det behövs ! se hur långt vi har kommit vid klockan ett sen ! sovit dåligt hela veckan också fy fan .. satt och prata om det i skolan och det var inte bara jag som hade sömnproblem, vi kom fram till att det har varit fullmåne haha , har ni känt av det ? så vi hoppas att det är därför hihi , men jag tror att för min del handlar det om inre stress , känns som om det är mycket nu, kan inte riktigt smälta vissa saker, drömmar som slogs i tusen bitar under en dag... var tungt!
Men jag fick en trevlig överaskning när mamma ringde i veckan och sa att jag skulle hålla i mig och tur var väl det , haha det var skönt, en trygghet , många av er vet vad det är men ni andra får gissa lite hehe ;D prata med ewe i telefonen då och hon blev väldigt glad för min skull , likt alla ni andra jag sa det till :) :)

Kändes som en jobbig dag den 15 oktober , tack älskling och mamma som ställde upp och pratade med mig, vet inte om ja skulle klara vissa saker utan er två ! det värmde i allafall all ni brydde er så mycket ! Det var en ledsam dag när allt bubblade över tyvärr...   men på drama lektionen var jag en gammal tant som var bitter och sur så det passade mig just då ;D haha

Idag ska vi ut , ska bli skojigt , vi har typ ett problem vart vi ska vara haha , har typ tre ställen att välja på , men arena blir det på kvällen/natten i allafall , kan ju vara skoj att gå dit var juh ett tag sen .. :D Nu är det helg igen , ta vara på den ! :D:D

Ett liv delas på två, du försvinner , hur klarar vi oss då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0