stressigt

Gud vad mycket det är i skolan nu alltså, helt otroligt, lite jobbigt men jag hoppas att allt hinns med , imorgon har i allafall jag och linnea bestämt att drama arbetet skall vara färdigt så jag hoppas att det går i allafall , håll tummarna för oss hehe :) Skulle ha pluggat nu egetligen men jag och ewe försöker lösa våran lokalfest utan lokal hehe får se om det blir något ;P hoppasdet i allafall, ska kolla rint lite grann, vi är för många för en lägenhet om inte nån har en trea eller fyra ?? ;) skulle egetligen ha pluggat efter vårt samtal istället så satte jag mig och skrev massa mejl till uppfödare, jag är så intresserad och jag längtar så mycket, hela kroppen gör det, just nu hoppas jag på att få kontakt med en bra uppfödare som jag kan ha prata med även om jag satsar på hund fram till sommaren när jag har bestämt att jag flyttar! Erik med förhoppningsvis hehe ;P Vi var aldrig lediga idag men det var en rolig dag, hoppas vi får se alla bilder och filmer vi spelade in också ;P hehe Sen kanse vi ska på aktion, skulle vara kul men jag vet inte om jag har tid ör det, i och försig är jag ju ledig imorgon så jag borde väl hinna , jaja det märks ;P


en tråd hittar en annan, de förs samman , de bildar ett nät där fler och fler trådar hittar varann .,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0