städning av garderob :)

Efter att ha blivit färdig med arbetet så började erik att greja vid vår lilla hörna, vår såkallade garderob haha , grejer över hela rummet ! Vi vände upp och ner på allt här och vek och plockade i ordning, nu har jag tagit en paus på grund av att huvudet värker och detta beror juh självklart på att jag är låg i socker.. men jag har ätit en glass så det borde bli bättre i allafall :) Nu börjar det i allafall likna något här, ska bli gött att somna när det är fint, hmm kanske inte på golvet då da men i allafall i alla lådor :) imorgon blir det att vara i skolan hela dagen eller ja till tre i allafall , få sitta still lite och ha bild inga fel det heller :) Sen blir det hem och börja med musiken , ska jobba svetten av mig alltså, har fått världens kick, jag ska bli färdig ;P;P sen ska vi städa hela rummet, damma och dammsuga , kanske rensa lite grejer ! fint kommer det bli, skönt att bara sitta och prata medan vi plockar älskling, är så skönt... nej nu mår jag lite bättre , ska väl dra och hjälpa till lite i allafall ;P Längtar tills på fredag då vi ska se ruskiga ut och ha en trevlig kväll tillsammans allihopa !! <3



Somewhere , someway , we meet another day......

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh fuck vilken träningsvärk jag har.. Min rööööv värker o benen är betongklumpar! My god liksom. Men det var ju skitkul när vi gjorde det, så det kanske är värt det eller?? ses sen! kram

2008-10-28 @ 07:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0