Lördag ;D

Mormor fyllde 67 år så jag ocherik åkte till k-hamn för att fira henne ,tyvärr kunde vi inte stanna så länge men jag fick ner myyycke mat, trodde att jag hade gått upp 10 kg minst haha , illa illa ... men det var så gott som alltid, sen blev det lite prinsesstårta innan vi körde hem till Karlstad igen. Simon kom hem innan hocken så körde jag dem till hocken, hata köer säger jag bara jobbigt som hundan faktiskt ! men de gick bra senkörde jag och grace tillskogen så tog vi en sväng där :) mysigt , drömde inatt att jag hade en liten egen vovve, jag var överlycklig i drömmen , jag vill jag vill (lägger mig ner på backen och gråter och skriker) haha nej då men jag har ju pengar till det nu i allafall , även om hälsan blev sämre , så kan det vara ! Hämtade tommy igår och tog en fin omväg till rud haha , men nu vet jag det till nästa gång , när vi kom fram till 91 an så kommer erik ut och sjunger och skriker haha va så upp i varv hehe ;P så goo ! sen var det bara att dra hem , sminka sig och nbörja dricka ;P jag och killarna , som tur är ringdeju marre på kvällen och elin och de skulle ut så jag blev inte ensam tjej , men jag trivdes bra med vår lilla förfest tillsammans , hade ganska djupa samtal ... vad de handla om vet bara vi ;P hehe ... I like it :)
Sen drog vi till nöjes, jag trodde vi skulle blåååååsa bort helt och hållet hehe , det var hemskt , men vi höll oss varma med sång och lite hoppande haha ;P Sen hade vi en jätte rolig kväll på nöjes , inga fel på den :) jag ångra inte att vi gick ut faktist ! och nästa helg är det hallowen och då blir det kul :) vi får se vad det blir exakt men häftigt blirdet i allafall haha :)



hur kan timmarna försvinna så fort ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0