Girlsnight :D

Dagen var bra som ni läst i de två tidigare inläggen hehe ;D Jag hämtade Malin hemma hos henne vid klockan sex, vi åkte ner till banken och så hämtade vi Ewe , ta ut pengar sen dra hem till mig och erik ;D Jag måste säga att jag har världens undrbaraste kille , han hade gjort välkomns drinkar till oss tre som han hade ställt i rummet och tänt våra myslampor, helt jävla incredeble ! jag blev så glad , är inte alla killar som gör så ! Sen åkte erik och Simon till Nike , då började våran tjejkväll hehe ;D Vi spelade ölspelet , två olika , sen var det dags för sanning och konka,, Vi använde sabinas kort :) hehe , jadu tio klunkar om vi inte ville göra de som stod , blev det ganska ofta , men jag och ewe hångla och malin och ewe gav en puss :D haha därför få inga killar vara med haha !!! det var trevligt som tusan,,, Sen som en ängel körde Stig oss ner till arena, han är såå snäll... ! Vi gick in och började dansa :D Malin var lite trött så hennes kväll slutade tidigare än våran men det tar vi igen nästa gång ;D;D;D hehe , jag och ewe dansade väl konstant den sista tiden vi var där inne , det fick vi känna idag hihi träningsvärk ;P Erik hämtade oss och skjutsa Ewe till skåre, han var trött som fan och vi små fyllon sjöng hela vägen haha , stackarn ... men vi hade kul i allafall !!! Nej det var en kul kväll måste göras om någon gång !! :D Tack flickor små <3

Idag har allt varit segt , kollat på 3 filmer haha inne på min fjärde nu ;D Erik och simon drog till nöjes så jag ska väl sova snart och hoppas att de smyger in som små möss i natt !!! hihihihi

GOD NATT !

Vi kan inte förstå , vi kan inte ens föreställa oss , vi kan bara finnas här för dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0