:D

Var på nöjes i lördags , förfest hos Ewe , där satt vi en massa folk runt bordet, skratta ölspelet osv :D var roligt som alltid ! Sen åkte vi till nöjes, jag åkte bil som tur var hade inte klarat den färden i det tillståndet haha nej då men jag är ju åksjuk så ... men det gick bra :D vi möttes allihop nästan inne i stan, och vänta på erik haha lång historia ! sen drog vi till nöjes, vi dansa heela tiden det var såå roligt, jag ewe sabina stefan och Nike, de andra satt och prata med folk :D Ja hade velat ha en liten dans med erik där men han lovade mig det nästa gång :D hehe Det var en jätte rolig kväll, natten var inte så kul, en kompis blev dålig , lilla gubben så han tuppa av och han var helt lelös, var jätte otäck men det gick bra och han mår bara bra nu :) det var tur ! Tack allaför en underbarlördag tillsammans  !

På söndagen var det seeegt hela dagen sov blandat med att glo på tv , hände inte så mycket mer förrens påkvällen då vi åkte till k-hamn för att hämta en bok och så städadde jag, men var tillbaka i kd vid tio :D hehe vilken dag..

Har bara haft två lektioner i skolan denna veckan och de har varit jätte roliga, var supernöjd efter danspasset idag :D:D:D hehe jag diggade det ! Har försökt få Erik att leta lite jobb nu när han tyvärr ska bli varslad, egentligen hade vi flyttat till jul men det går inte nu  :/ blev lite ledsamt....        Nu ska han iallafall leta jobb i Norge och åka ifrån mig, nej då men det är väl inte så kul att bara träffas på helgerna eller vara ifrån varandra 14 dagar.. skulle sakna min pojke juh.. ! Men vi löser det :D Det som var så gulligt var att jag inte behöver flytta tillbaka till k-hamn om erik FÅR jobb i norge för jag får bo kvar i vårt rum som vi har hos hans föräldrar , blev överlycklig och det var roligt att de verkligen känner att jag är en i familjen :D

Ett ord , tusen tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0