sjuk ...

ja har varit sjuk nu måndag och tisdag , det började lite smått i söndags , usch ... feber och ont i huvudet och halsen , vet inte hur många koppas te jag har druckit haha , för många men det är skönt för halsen iallafall ! I morse var jag feber fri a allafall , och jag har kännt mig lite bättre när jag har lga i sängen , har precis börjat städa sakta men säkert, känner att kroppen arbetar 100 gånger mer när jag rör på mig, jag hoppas jag kn gå till skolan imorgon för jag ska ha egna lektioner,,,, får lite panik ,vill inte missa för mycket av VFUn , jag tycker att det är så roligt ! Men Anna min ´handledare är världens goaste , hon hör av sig och frågar hur det är och säger att jag ska vila och det känns jätte bra men henne alltså !




Hur kan jag förbereda mig inför det livet jag läst om ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0