Lördag <3

Idag vaknade vi väldigt tidigt, Erik gjorde så att jag inte fick sova så länge haha , hans dumma klocka ... han sa att klockan var tjugo över sju på morgonen och han skulle skjutsa sina föräldrar halv åtta , vi sov en stund till och jag blev mer och mer orolig , varför kommer inte Anne och Stig ner för ? nej för Erik hade juh sett fel klockan var tjugo över sex haha kändes väldigt onödigt måste jag säga ! haha Sen kunde jag inte somna om ! Efter att hans skjutsat sina föräldrar gjorde snutten frukost på sängen åt mig :) det var underbart !

Det gick absolut inget bra på tv alltså så vi kollade på en film , shrooms , skräckis som Ewe sa att vi bara måste se ! haha den var bra men jag tycktte att detn var äcklig och skrämmande mest hela tiden ! hehe var som hon sa :) Sen gick vi ut med grace som vi vaktar :) sen blev det ducshen och göra sig i ordning för att dra på stan och äta på Alfie , gick på 400 men det var det värt :) fick också en sak på kondomerian som vi alltid velat haft, ni som känner oss väl vet vad jag snackar om ;P roooligt !

Nu är vi hemma och ska mysa ihjäl oss tillsammans , ska spela lite wii nu , är helt slut både jag och erik efter vårt springpass med grace på Örsholmen haha ! men det var kul , säger bara det att Grace är världens goaste !!!!!



Längtar ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0