En till vecka ...

Oj oj oj vad tiden går fort , fattar inte att det redan är torsdag ! Det går fort när man har roligt har jag hört och jag kan inte säga annat än att det är jätte kul på Vfun , för det är skoj att verkligen arbeta med barnen alltså ! Inte bara att läsa om det ;P men jag saknar universitetet och Karlstad också liksom ! Men mest saknar jag Erik faktiskt , är van vid att ligga i hans armar varje natt men inte nu ... hhehe men imorgon för då är det fredag :) slutar klockan halv ett imorgon , så jag ska ta ettbussen in till KD och möta ewe :) Sen blir ddet att gå hem till älskling och myyysa :)

hihi so long ;P





Kan inte släppa det , känns i hela kroppen ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0