Kristinehamn :D

Jag och Erik har vart i kristinehamn i två dagar nu ;D är jätte kul , vi är hemma med mamma o pappa eftersom Jessi är i ungern hehe ;D hon har det bra i allafall , varmt skönt och omringad med hästar bättre kan hon inte få det ! hehe ;D Vi vaknade vi halv 10 i morse käka frukost , gjorde oss iordning och åkte till Örebro, Pappa ville se slottet och så vidare hehe men det blev mariebergsköpcenter ;D lite kulturelklt HAHAHA ;D vi hittade kläder och smycken ;D jag köpte två fina klänningar, en röd och en gul ,, ;D och pappa köpte en snygg grå tröja på Carlings ;D;D Var en mysig dag som vi hade tillsammans , nu ska jag spela kort med alla godingar ;D

När skulden kommer krypande , borde något jag gjort skadat mig själv eller någon annan ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0