helgen

hehe var i liseberg i lördags , det var jätte kul och jag åkte massor , vi var 9 stycken  , lite trist men ojämnt antal men det löste vi ganska bra ! Balder är den bästa av dem alla , som jag åkt i allfall , gick bättre med diabetesenän vad jag trodde, hade allt på plats ... var bara efter radiobilarna som händerna började skaka som fan , var lite väl låg i socker ! men hade med mig russin så det gick fort upp ! hehe litte läskigt är det men så länge jag inte är ensam känner jag mig trygg... :D

Söndagen hände det inte ett skit alltså haha bara låg o sov halva dagen !! sen var det ju måndagen som vi skulle ut till arena på deras kändiskväll , hehe va hemma hos Malinoch hade så trevligt som vanligt, 3 tjejer spela ölspelet , en satt vi datorn och två nyktra killar titta på haha men de hade nog lika trevligt som vi :D Tack älskling för att du kom med min andra vinare haha räckte inte med en ! hihi .... Sen drog det iväg till arena , på ccykel , haha så kul , måste vara med för att fatta , visst Malin? hehe ... Sen var vi där inne och det blev inte så mkt dans som det brukar bli, folk blev ledsna och kvällen ballade väl ur lite men den är ft minnesvärd haha !!

Det var typ helgen plus litte till ,,, och gumman tack för att du släppte hästarna och busade med mig inne i stan !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0