Haha grillfest

Hela släkten var bjudna på grillkväll hemma hos Mia o Anders , självklart ville vi komma , har ju inte vart där så det ville vi.. :D Erik skulle köpa 2-4 öl som han skulle dricka till maten haha säkert , det blev 13 stycken sammanlagt, men då övertygade han mig om att vi ska juh bowla imorrn så han ska ta några då haha ... Var jätte trevligt på grillkvällen, Erik blev dretfull, han dansade med mormor , mina kuisiner, spelade musik och sluddra när han prata haha !! han var så rolig.. själv var jag chaufför ... :(:( det är inte så kul... Men det var jätte kul att träffa alla !! blev låg i socker efter maten vilket gjorde att jag blev väldigt trött... inte så kul...

Vi körde 5- kamp l.. typ ... fan vissa av sakerna måste jag styra på någon fest , skrattade väldigt mycket haha !! Det värsta var att det var mygg ÖVERALLT , helt seriöst , stod man still fick man 10 stycken på sig, det var hemskt ... kunde nästan inte vara ute !! men det var en kul kväll !

tänk om vi kan få det att funka , skulle inte kunna bli lyckligare.... <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

aha okej:) ja jag med! det är verkligen otroligt där.

2008-07-06 @ 23:38:51
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0