Vilken julhelg :)

Lite kortfattat men vi har köpt nästan alla julklappar nu, vi har gått på julmarknad och julpysslat ! haha kan ju inte bli så mkt bättre ! har varit jätte mysigt ... om jag räknar bort huvudvärk och högt socker så visst ! ;P Nu är det nya tag i skolan , dans dans och lite mera dans står på schemat, skit kul måste jag säga !!! ;) Dans är något jag faktiskt vill fortsätta med efter att denna kurs är över, men först får vi se hur det blir med gymmet för mig simon och erik :) det märks om vi får tummen ur röven snart ! haha vet aldrig ! 

imorgon ska jag till sjukhuset och ta prover fy fan för det alltså ... blä ... hatar att ta sprutor (förutom de jag tar på mig själv då vill säga) men när de ska tömma massa blod och skit.. nej det får jag lite ont i magen inför... men min ängel ska ju följa med mig så det känns skönt att ha honom vid min sida ! <3 




Det finns saker vi inte bör säga om oss själva, saker de närmsta endast skall veta..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0