utmattad ...:(

Vet inte vad det är med mig idag..dansen har tagit för mycket energi av mig tror jag, känner mig enbart trött hela tiden i kroppen men samtidigt också i huvudet.. blir nästan lite nere.. :/ Det är kul med dans det är absolut inte det jag menar men jag orkar inte för mycket på en och samma gång tror jag... känns som om jag skulle behöva lägga mig och grina i 5 minuter för att få ur mig viss frustration som skapats under vissa dans pass... ! känns inte som man räcker till samtidigt som jag är jätte stolt över att vi fått ihop en dans liksom.. är så blandade känslor..  pinsamt men sant när vi sitter och stretchar , ska nå tårna , sitta raka i ryggen och sedan böja oss ner mot våra raka ben det går bara inte... jag når inte och det gör så fruktansvärt ont bara av att ha de där jävla benen raka... nej stel som få är jag i allafall... känns inte alls kul att sitta där med 30 andra och visa att man inte kan.. visst det är väl ingen som kollar på mig på det sättet men jag själv gör det , blir arg på mig själv.. ! jaja nu var det mycket klagning men jag behövde det .... nej sova och ta nya tag imorgon blir det och sluta tänka på vad jag inte kan och börja fokusera på det jag faktiskt klarar av.... 


God natt! 

Kan jag hitta det som försvunnit utan att ta bort det jag lärt mig ? 

Kommentarer
Postat av: sara

Åh Malin.. jag håller med dig. Jag har så ont i kroppen, är så less på bitchiga kommentarer o pekpinnar hit o dit. VI GÖR SÅ GOTT VI KAN.. kram från mig som känner precis som dig..tro mig

2008-12-10 @ 18:43:19
URL: http://gums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0