låga värden

Var nere på 1.2 igår , var riktigt otäckt, mådde jätte dåligt men jag kände inte ens att jag var så låg.. kändes konstigt att inte börja skaka och allt det där , blev konstig i huvet.. nej jag fattar inte varför jag inte rasade ihop liksom?

Kul kväll i allafall på Ankan , första och inte sista gången jag går dit hehe :P jag och Malin satt och myste hemma hos henne med vin och öl, och en hakig skiva haha , Sen var peter så snäll som körde ner oss till stan :) sen blev det att lugna ner sig lite efter att ha åkt bil , försöka spy och få bort att hela jorden snurrade ! Men det gick över!! :) Sen blev det att dansa mer eller mindre hela kvällen :) Tack för en underbar kväll :):):) <3





orkar inte med detta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0