God jul !

hehe vilken dag alltså , jag var lite deppad i morse när jag fattade att jag faktiskt blivit vuxen nu , men det gick över väldigt fort fakriskt ! var absolut inte meningen att ta ut mina barnsligheter på någon.. ! (men de vet ni nog ) Sen började hela familjen att göra sig iordning och pappa knaprade tabletter , stackars pappa , han har varit och är jätte sjuk, mamma sa det att hon aldrig har sett honom så sjuk på de 25 åren eller hur många det är de varit tillsammans !! då är det illa vill jag lova er , men det gick över förväntan idag faktiskt för han blev piggare och kunde njuta av julen! så typ mamma , erik och jag ägnade oss åt mitt hår haha , lockade tillsammans .. har varit helt krullig hela dagen , skiiiiit snyggt alltså !!! 

När alla var färdiga kom eriks föräldrar , Anne och stig och lilla söra Grace (vovven) , då drog vi iväg till Mia och anders (mammas syster) där var typ hela släkten , var jätte roligt att träffa alla ! Då åt vi myyycke julmat , kände sig som en ballong som skulle spricka helt och hållet haha men det gick ner lite godis också ;P sen skulle vi öppna julklappar , har fått jätte mycket fint idag måste jag säga ! men den bästa var MP3 spelaren som mormor fick , en sån som gav stötar , hon höll på att hoppa upp i taket ! haha vi skratta typ så att vi grät ! det va grymt !!! 

nej jag får skriva mer sen för tommy och johanna kom nu ! ska lägga in lite bilder också senare ! 

So long ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0