Glad :)

Är tillbaka på universitetet igen, tråkigt att lämna vfy platsen men samtidigt kul att vara tillbaka, speciellt efter att ha fått tillbaka arbetena ! Blev jätte glad över musiklärarens fins ord om min skrivning om musik, kände att det stärkte mig jätte mycket , fick ännu mer sug på att använda mig av mer musik i vardagen och som pedagog !!!! Och nu i skolan fick jag höra att drama arbetet var kommenterat , fick lite farliga tankar om att det skulle stå något negativt men jag blev lyckligt överraskad, känns som om jag äntligen lyckas med arbetena... Var underbart att höra fick tårar i ögonen faktiskt när jag läste för erik, är så van vid att känna mig sämre än alla andra på universitetet , alla är så framåt och duktiga, var skönt att få känna att det blev bra :) Hoppas att de andra arbetena också blir det , ont i magen över essän :/  känns lite jobbig faktiskt, hatar att börja med arbeten , blir osäker då! 


Måste verkligen tacka Erik för att han hjälpte mig idag och skjutsade mig till Kristinehamn, som sagt han är min ängel ! Har startat med eldkonst idag också var lite negativ till en början men nu känns det mycket bättre , kommer nog bli riktigt kul hoppas jag :):) Nee nu blir det mys me erik <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0