en lååång dag...

Oj oj oj vad ska man säga om sjukvården egentligen? jadu just nu har jag inte jätte mycket att säga som e positivt alltså... Försökte ringa hela dagen till diabetessköterskan,,, lämna till och med ett meddelande om att jag behövde hjälp men nej då.. ingen som ringde upp... ! Sen ringde jag vid kvart i tre igen när jag slutat eller gått från skolan, då svarade en sköterska... hmm jag förklarade att jag låg högt hela tiden och att jag inte förstod varför.. vad fick jag för svar? jo ta mer snabbinsulin.. jo visst det kunde jag me räkna ut men det är inte så lätt att höja för mycket heller... Hon jag pratade med ville nog bara hem för hon var jätte kort mot mig.. :( kändes väl sådär måste jag säga... jag bad juh faktiskt om hjälp... nej besviken kan jag lugnt säga... Stolt över mig själv i allafall som orkade vara kvar i skolan och dansa när jag låg så högt och hade ont i huvet och mådde illa ;P Måste bara säga att min dans grupp , Linnea Madde carro och Karin var helt underbara !!! De brydde sig verkligen ! <3 får jag tacka för !! 

Ne sitter jag ensam hemma efter en liten wii kväll med erik och simon, jag ska väl sova snart medan de är och sladdar runt hehe ;P jag gillar inte riktigt att göra det ! men de tycker att de är kul i allafall :) pojkar pojkar..... :) 

So long !! 

När du inte kan styra över din kropp, hur ska du kunna styra livet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0