Ullared ;D

Jag erik srefan o sabina tog en tur till ullared i fredags hehe , vi kom väl iväg vid halv tre , en dryg bilresa upp hehe sov ju ingenting var nog det de berodde på ;D Sen så kom vi till Gekås camping som var jätte mysig o allt , var helt underbar , vi packade iordning våra saker o killarna bäddade ;D;D vi hade lite lyx vi töser ;D
Sen skulle vi spela minigolf , hehe shit vika häftiga banor det var !!! skit kul ;D fan stefan , vann som vanligt men vi kämpade på bra tyckte jag haha !! sen grillade vi åhh vad gott detvar med mat kan jag säga , klockan hade hunnit bli 10 innan vi fick i oss nån mat, inte så bra för sockret , kände mig lite hängig innan ...
         sen ringde klockan 6 på morgonen , jag o sabina tog tåget in till gekås och började shoppa ! älskar den affären alltså , men denna gång blev det inte så mycket kläder faktiskt , mest grejer tills jag o erik ska flytta !! hehe inga fel det , var överlycklig när vi hittade tallrikar som vi ville ha ! helskön helg alltså !

Idag (söndag) har vi mer eller mindre vänt upp o ner på hela rummet, fick väl typ 5 säckar o lådor haha , hur har vi kunnat bo i detta lilla rum med alla dessa grejer ? haha , blev en liten påse med kläder för mig i allafall ;D har lite svårt attsläppa taget !

Imorgon blir det arena , måndagsklubben you know ;D haha

Vill bara ha ett svar ? vill bara ha ETT hem ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0