Mycket köra bil ;D

Igår torsdag mötte jag gumman min Malin hehe vi var på stan en stund och hon gjorde rejäla fynd hehe själv hittade jag nada men det finns fler tillfällen att shoppa haha , har man pengar så hittar jag inget , är man utan pengar så finns allt möjligt roligt som skulle vara kul att köpa :/ lite irriterande, men jag borde shoppa böcker istället haha ! Sen tog vi en jävla bete med bilen haha rusnings rafik och köer ÖVERALLT haha kvittade vart vi än var, bergvik , wåxnäs eller hammarö leden (typ där) haha ;D Men det gick bra ändå , känns bättre med bilkörningen i allafall , jag kan vågar och framför allt VILL ;D;D;D ;D

Idag fredag Var jag och erik uppe hos stefan och sabina , var gööör mys, kolla på film och spelade spel haha gick inte så bra på diamant spelet men ändå ;D jag blev bara rånad hela tiden, var pank heela tiden, !! HAHA ;D

Hoppas lördag och söndag blir lika trevlig ;D


(fick höra lite mer grejer om festen i lokalen haha jag minns ju knappt någonting efteråt alltså , sorgligt !!!! )

Hur hittar man sig själv? ..... Vem är du och vem är jag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0