Helgen ;D

I fredags var det en lugn dag , åkte från kristinehamn efter att ha kört lilla snuttan till stallet ;D hehe jävlar vad det regnade haha men det gick bra att köra ändå , känns bättre bakom ratten faktiskt ;D Sen blev det hem till Erik , mötte sabina malin och sofia på stan först hehe, sen kom jag hem, sabina va så go och körde ! Sen blev det ganska lugnt , åkte till skåre och fixade ljud o grejer hehe ;D blev väldigt bra... sen drog vi hem till erik hämtade några öl och for till de 4 fulla brudarna haha , var inte så farligt förstför dem men det blev värre haha ;D körde ner dem till arena sen åkte vi hem ochsomnade efter mycket om och men .... ;D

Lördag var vår lokalfest dag som jag o ewe hade fixat, var jätte trevligt och ångrar inte att vi hade den men det var mycket så tjaffs haha, men det var kul ändå ! drack för mycket så klart och mådde piss dåligt o gamla saker kom upp till ytan, tur att det finns personer vid ens sida som Ewe och Brathen ! det var snällt av dem att ta hand om mig, har mycket minnesluckor under den tiden tack om det var fler som hjälpte till ;D Sen när kvällen var över tog vi bussen till stan , käka, prata med lilla gumman Malin , sen gick jag fort som fan hem och somnade på tre sekunder ;D hehe Var riktigt roligt ! tackar alla som kom ;D 

Skola imorgon, jag längtar faktiskt , ska bli kul att börja igen , träna hjärnan lite ;D;D;D 


En djup känsla av oro , vart ska du ta vägen lilla vän ?  

Kommentarer
Postat av: Sabina och Stefan

Ja, det var jätte roligt i lördags! Tack för att vi fick komma! puss

2008-08-25 @ 21:47:14
URL: http://loovesitis.blogg.se/
Postat av: brathen

tack för att jag fick komma :) finns alltid för dig vännen ska du veta !

2008-08-30 @ 02:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0